You're a good soldier choosing your battles

Morgonljuset spökade med mig imorse. Trots att solen sken så ville inte de ljusa strålarna leta sig in i kameran. Skulle jag behöva en kurs i att ta fina makeupbilder? Svaret är ett stort ja!
 
Idag har jag jobbat, så följade produkter förutom primer (min älskade MUS hightechlighter "platina") och ögonbrynsskugga (MUS trio browshadow) kommer från The Body Shop. Den gröna skuggan jag använt är handgjord och stenugnsbakad. Ett litet konstvärk att ha i sminkväskan med riktigt fina pigment. Har applicerat med fuktad pensel för att glimma lite extra!
 
 
Produktlista:
 
Baked to last eyeshadow "03 Jade"
Eyebrow pencil "01 blonde"
Shimmer cubes "23 purple" (den vita)
Colour crush eyeshadow "105 oh honey"
 
Nu ska jag sova järnet. Imorgon startar sommarrean (wihuu!) och jag ska befinna mig på jobbet redan 07.30. Hepp, hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0