Rise like a phoenix

Hej och hallå! Det var ju inte igår. Det har visat sig att jag är en periodare, så får se hur lång den här perioden varar. Kan ju börja med att uppdatera om att jag startat upp en ny instagram där jag samlar mina sminkningar. @MCKmakeup heter den, följ gärna!
 
Min systemkamera har ju varit ur funktion ett tag (hur kan en batteriladdare bara försvinna?) och jag är inte så motiverad att fota sminkningar med mobilkameran. Men nu så! Igår gjorde jag denna orange'a skapelse. Tanken var att göra något somrigt, "drink- aktigt", men det slutade så här. Ganska eldigt och nog min tredje phoenix- makeup i ordningen.
 
 
Produktlista:
 
Hightechlighter "platina", Make Up Store
Jumbo eye pencil "milk", Nyx
Cake eyeliner, Face Stockholm
Vit kajal, H&M
Eyebrowpencil "blonde", The Body Shop
Eyebrow Palette, Make Up Store
Dipbrow pomade "dark brown", Anastasia Beverly Hills
Colour Crush Eyeshadow "oh honey", The Body Shop
 
Övriga skuggor från Eleven's klassiska 120- palett
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0