Honey bun sugar plum

Hej och hallå! Jag och min älskling lyckades boka en sista minuten ändå och har nu spenderat en fantastisk vecka på Rhodos.
 
Har haft en liten sminkpaus, har i alla fall inte använt mer än puder och mascara. Mycket längtan låg därför bakom makeupen jag knåpade ihop idag. Målade dit lite fräknar, tänkte att det skulle passa till solbrännan jag jobbat ihop i det grekiska solskenet :)
 
 
Bryn:
Eyebrow Pencil "blonde", HM
Tri Brow Shadow, Make Up Store
Dipbrow Pomade "Dark Brown", Anastasia Beverly Hills
Studio Foundation, Make Up Store
 
Ögon:
Cake Eyeliner "Black", Face Stockholm
Color Infaillible "027 Goldmine", L'oréal Paris
Mixing Liquid, Make Up Store
Mascara "Great Lash", Maybelline
120- palette, Eleven
Jumbo Pencil "Milk", Nyx
Fransar köpta i Thailand (saknar tyvärr namn) som jag klippt
 
Bas:
Cover All Mix Concealer, Make Up Store
All In One Face Base, The Body Shop
Dipbrow Pomade "Dark Brown", Anastasia Beverly Hills (fräknar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0