Sparkles

Det blev inte av någon fotografering i lördags. Modellen dök inte upp och då finns det inte så mycket annat att göra än att ställa in. Riktigt tråkigt!

Hur som helst så var jag ledig igår och fick inte bara tillfälle att leka av mig, jag kunde dessutom fota vid vårat fönster i dagsljus (bor väldigt litet, och min älskling som brukar sova då jag sminkar mig inför jobbet, uppskattar då inte knäpp och blixtar).

Kunde inte riktigt bestämma mig om den nedre fransraden skulle vara ljus eller mörk, därmed resulterar det i kladd på den fronten. Men det kan ni ju blunda för! :)





Jag har använt:

Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Cake Eyeliner "Black", Make Up Store
Mixing Liquid, Make Up Store
Strazz "Burgundy", Make Up Store
Eyedust "Darkness", Make Up Store
Svart och lila ögonskugga, Mist Stockholm (namnen har tyvärr suddats bort)
Eyeshadow "Moonlight", Mist Stockholm
Mascara "Great Lash", Maybelline New York
Ögonbrynspenna "Light Brown", H&M
Svart och vit kajalpenna, Laura Key
Lösögonfransar, från Thailand


Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Vi får ta och boka in en ny dag tillsammans :)

2012-03-07 @ 06:16:19
URL: http://kykyri.com
Postat av: Frida (Pygmeisk)

Åhh vad fint!!

2012-03-14 @ 21:01:06
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0