Saturday

Skulle haft en fotografering idag som jag sett fram emot väldigt mycket, speciellt i sminkväg. Dessvärre ställde modellen in och kalset blev inte av. Finner inte ord för hur tråkigt jag tycker det är. Inte bara för att planering går i kras, utan också för att det är andra gången på bara en vecka som en modell ställer in en plåtning.

Hur som helst så blev jag helt plötsligt ledig idag! Ställde ingen klocka, utan vaknade av att min nattjobbande pojkvän började att peta på mig vid 12- snåret. Hoppsan hejsan, då hade man sovit i nästan 11 timmar! Till sin följd blev det en riktig latdag som precis har avslutats med Melodifestivalen. Henrik har ganska nyligen åkt iväg för jobb och jag klurar på att poppa lite popcorn och krypa ner till en film. Imorgon väntas det jobb!


Bild från gårdagen.
Foto: Ottilia Lindell


Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Gud så trist =/

Hör av dig så bokar vi upp nått nytt igen, fast denna gång med en pålitligare modell ;)

2012-03-11 @ 12:01:54
URL: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0