Med värkande fossingar

Puh.. Äntligen är jag hemma! Dagen har bestått av jobbsökande och kvällsjobb. Är helt, helt slut! Vill ge en eloge till mina fötter som orkat stappla runt på grusiga gator i 12 cm's klackar (det är högt då man är van med Converse!).

Ska trycka i mig en macka och en stor kopp te, sedan blir det sängen och maraton på veckans Big Brother avsnitt (om jag lyckas hålla mig vaken, det vill säga). Imorgon blir det en relativt lugn dag. Är ledig och ska först och främst åka till Sollentuna Centrum för att kika på födelsedagspresent åt storasyster och pappa. Senare blir det hem och planera det sista inför min plåtning på lördag tillsammans med fotograf Ann Kykyri! Tagg, tagg, tagg!



Vill förresten uppdatera angående Maroccan Oil. Mitt hår har nog aldrig haft så mycket glans, eller varit så mjukt och lätt på samma gång. Oljan är helt enkelt fantastisk, mer finns inte att säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0