Greenish

Jobbade ett kort kvällspass idag mellan 5 och halv 9. Efter det låg det i planerna att det skulle bli utgång, men det fick dessvärre skjutas på till helgen. Det var däremot inget jag visste om när jag make'ade mig i tidigare idag, så därför har Hemköp fått smaka på färg!

Grönt är den färg jag känner mig snyggast i och trivs bäst. Passar oss väldigt bra som har bruna ögon!





Jag har använt:

Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Eyedust "Gold Glow", Make Up Store
Eyeshadow "Zone" och "Pink Frost", Make Up Store
Cake Eyeliner "Black", Make Up Store
Eyeshadow "Moonlight", Mist Stockholm
Vitt glitter med grönt skimmer (namnet har tyvärr suddats bort), Mist Stockholm
Mascara "Great Lash", Maybelline New York
Ögonbrynspenna "Light Brown", H&M
Brun och vit kajalpenna, Laura Key

Resterande skuggor från Elevens "Colour Eyeshadow"- palett.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Åh, vårgrönt :) Riktigt tjusigt :3

2012-03-16 @ 16:24:51
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0