Neulash- resultat!

Hej och hallå!

Insåg här om dagen att det är väldans vad mina fransar har växt, även fast det var över en månad sedan jag slutade med Neulash. Kan ju helt klart bara konstatera att det fungerar!

Glömde helt att ta en "före"- bild med mascara på, så fick rota lite i mapparna och fick i alla fall fram en som duger bra. Man ser åtminstone skillnaden!


Före Neulash:




Efter Neulash:




Är så otroligt glad över mina fransar just nu. 895 kr kostar en tub på 3.2 ml (räcker i ca 2 månader om du använder på både övre- och undre fransrad) och det är värt varenda krona. Så otroligt skönt att det faktiskt är mina egna fransar som är så långa, och inte någon dum fransförlängning. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0