Monday

Kör en liten härmapa på Linda Hallberg idag och smäller till med strazz-stenar och en bred eyeliner. Har även kommit någerlunda överens med Kosmetikans 120- palett. Har tyckt att dess skuggor gett med sig väldigt lite pigment och den har därför fått ligga orörd i skåpet ett tag. Idag var jag dock ute efter ett par matta, ljusa skuggor (anledningen till att jag köpte paletten från början) så jag gav den en chans. Tycker faktiskt inte att det blev så pjåkigt, även om man fick jobba lite extra för att få upp färg.




Jag har använt:
Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Cake Eyeliner "Black", Make Up Store
Strazz-stenar (numret har tyvärr suddats bort), Mist Stockholm
Nagelstenar (de små), Depend
Ögonfranslim, Make Up Store
Brun och vit kajalpenna, Laura Key
Mascara "Great Lash", Maybelline
Ögonbrynspenna "Light Brown", H&M

Ögonskuggor från Kosmetikans 120- palett "Warm & Dark".

Kommentarer
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Gissa vem som är tillbaka? :)



HOPPAS ALLT ÄR BRA :D KRAAAAAAM

2012-02-21 @ 18:25:18
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/
Postat av: Sminkhörnan

Så snyggt det blev!!!

2012-02-24 @ 13:45:08
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: Celinas NEW YORK

Hej! Mitt namn är Celina. Jag bor och pluggar i New York och säljer grejer härifrån genom min bloppis.



Just nu finns ett wishbone-halsband från Marc by Marc Jacobs, bikinis från Victoria´s Secret och ett par knallblå pumps från FOREVER21.



Spana in grejerna här: http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/category/smycken.html



Ha en bra kväll! Celina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0