Apricot

Upptäckte helt nya nyanser i Elevenpaletten imorse (knappt rört den raden tidigare). Helt underbara! Den inringade skuggan längst till höger är den nya favoriten, syns inte riktigt på bilden men den gnistrar som bara sjutton!

Färgen känns annars rätt ovan då jag i vanliga fall brukar hålla mig till (något tråkiga) naturfärger eller i bästa fall pasteller, men det här tror jag faktiskt att jag kommer spinna vidare på. Måste bara vänja mig lite :)



Jag har använt:
Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Microshadow "Pink Frost", Make Up Store
Cake eyeliner "Black", Mist Stockholm
Vit kajalpenna "All Saint White", Laura Key
Svart kajalpenna "Blackout Blask", Laura Key
Mascara "Masterpiece Max", Maxfactor (som jag förövrigt tyvärr kommer att skrota nu. Har läst mig till att den är mångas favorit, men på mina fransar funkar den inte. Alldeles för tung, torr och bygger klumpar för lätt)

Samt följande färger från Elevens 120 palett:




Kommentarer
Postat av: Astros

Tack för svaret :) jag ska kolla in mabylines puderfondation :) skulle du kunna lägg ut en tutorial till en sminkning som är ganska mörk men suddig ? :) det är ganska svårt att göra men det är så himla snyggt! :)

2011-05-30 @ 19:16:36
URL: http://Nattstad.se/Astros_p
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-05-31 @ 02:21:23
URL: http://modemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0