Franstång efterlyses!

Har mina fransar krympt, eller har en bra fransböjare verkligen så stor betydelse? Uppenbarligen det sistnämnda. Sedan min favvoböjjare från Mist Stockholm åkte i golvet, och reservarn från Kicks åkte fram, kan jag inte få mer volym på fransarna än vad sista bilden visar.

Snyft och snor..


September


November

Har förresten gett mig in på projekt Neulash igen! Använde det förra hösten och mina frallor sträckte sig nästan upp till brynen. Sedan gav jag mig på det igen i somras, dock med samma hylsa som året innan och det visade sig därför knappt något resultat.

Men somsagt, nu är jag på't igen! Sprojlans ny hylsa och med en betydligt lättare plånbok..

- Visar så snart jag ser resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0