Lördag

Är alldeles för pigg för att gå och lägga mig, men har samtidigt ingen lust att hitta på något vettigt att göra. I en timme har jag säkert suttit här och klickat mig fram och tillbaka till diverse bloggar, jobbsidor och Facebook där i mellan. Regnet smattrar mot fönsterbrädan och det blev mörkt redan vid 22.

Längtar så otroligt till flytten i augusti, kan knappt tro att det är sant. Äntligen ska jag och min absoluta favoritmänniska få starta upp ett riktigt hem. Vårat hem, så som vi vill ha det. Inget mer provisoriskt. Det här är vi värda!

Det är nästan så att jag blir trött på mig själv av allt prat om nya lägenheten. Eller nej, det blir jag så klart inte, men jag kan tänka mig att männsikorna runt mig kan bli det. Men jag är så glad. Så himla, himla glad. ÄNTLIGEN!

Försöker att minska regnrusket med en solig bild. Förra lördagen. Grabbarna Grus, en syster och ett soligt Rålis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0