I wish all those lazy days were everyday

I måndags startade min tre veckors långa semester. WIHU!
Men till sanningen hör att jag redan är lite rastlös. Vad ska man hitte på? Vädret suger och lösningen på det skulle ju vara en tripp söderut. Men jag och Henrik kör en repris från förra året, väntar för länge med att boka och rätt som det är går priserna upp i höjden och vi har inte råd längre. "Blekast i kvarteret i år också", känns som Sunes sommar :)
 
Min hy mår inte alls bra just nu. Enligt egen diagnos (jag är bra på att sätta diagnoser på mig själv) har jag råkat ut för hudåkomman perioral dermatit. Enda botet är en noll- behandling, vilket är NOLL produkter kring det drabbade området (i mitt fall under näsan). Lättare sagt än gjort, idag kunde jag inte hålla mig ifrån penslarna och gick loss och sminkade ögonen i alla fall.
 
 
 
Jag har använt:
 
Hightechlighter "platina", Make Up Store
Jumbo Eyepencil "milk", Nyx
Eyebrowpencil "blonde", The Body Shop
Eyebrow Palette, Make Up Store
Dipbrow Pomade "dark brown", Anastasia Beverly Hills
Cake Eyeliner, Face Stockholm
Shimmer Cubes palette 06, The Body Shop
Eyedust "Goldglow", Make Up Store
Glitter "Super", Make Up Store
Mixing Liquid, Make Up Store
Eleven 120- palette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0