Chocomania

En brun skugga är något som passar de flesta, men faktum är att just en brun skuggning är vad jag känner mig som mest obekväm i. Har alltid gjort. Vet inte om det är för att jag är brunögd, att det liksom blir "för mycket". Tycker att jag ser trött och "smutsig" ut. Konstigt det där! 
 
Idag gav jag mig ändå på det. Voilá!
 
 
Jag har använt:
 
Hightechlighter "platina", Make Up Store
Jumbo Eyepencil "milk", Nyx
Eyebrowpencil "blonde", The Body Shop
Tri Eyebrow Palette (både till bryn och ögonskugga), Make Up Store
Dipbrow Pomade "dark brown", Anastasia Beverly Hills
Cake Eyeliner, Face Stockholm
Eyedust "Goldglow", Make Up Store
Aprikos eyedust, Mist Stockholm (namnet har dock suddats bort)
Eye pencil "taupe", The Body Shop
Baked to last bronzer 02, The Body Shop
Colour Crush Eyeshadow "Oh Honey", The Body Shop
Eleven 120- palette

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0