Födelsedagspresent

Fyllde ju år förra veckan. 22 bast, tänka sig.
 
Min älskade sambo och pojkvän gav mig den mest fantastiska presenten någonsin. En spegel med inbyggda lampor från http://www.sminkspegel.se/. Har varit inne och dreglat på den innan, men tyckt att den varit för dyr. Hur lyxigt är det då inte att jag nu har den?
 
Som att spegeln inte vore nog så har jag också fått "tillåtelsen" att få göra om vår klädkammare till en sminkvrå (igen- hur lyxigt?!). Vi har än så länge rensat ur rummet på bråte och närmsta steg nu är att måla om och köpa möbler. Visionen är att rummet ska vara vitt och fräscht i all sin enkelhet. Det kommer att bli så bra och det ska bli så härligt att börja sin dag där varje morgon.
 
Skönheten är än så länge parkerad på köksbordet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0