Semester 2013

Hej och hopp!
 
Väldigt länge sedan jag skrev här nu. Kan väl börja med att berätta att jag har fått jobb på The Body Shop. Jag är så glad och så lycklig att det helt enkelt inte går att beskriva. Äntligen, det är det bästa ordet jag kan finna.
 
Har precis påbörjat min semester. Fyra härliga veckor, sedan jobbar jag mina tre sista dagar på Hemköp, sen startar jag mina pass på TBS. Underbart, på så många sätt och vis. Inte bara för att jag kommer att vara i mitt rätta element, det är så klart huvudsaken. Men jag kommer också få tid. Tid! Min strecka till jobbet minskas då från 1 h och 15 min till 30 minuter. Att inte heller behöva gå upp 04.10 kommer att göra mig riktigt, riktigt gott. 
 
Känner mig något rastlös. Känner inte igen mig i att vara så här nöjd och att inte ha saker som gnager i bakhuvudet. Ovant. Semestern skulle varit komplett om jag och Henrik kom iväg på vår utlandssemester, men inte kan man väl få allt. Livet kommer i mellan ibland. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0