Colour Crush™ och ljusa slingor

Idag har jag gjort något riktigt spännande för att vara jag. Har nämligen blivit ljushårig! Ingen drastisk förändring, men ljusa slingor, det har jag. Satte mig i frisörstolen 12.30 och var inte färdig förens strax efter 15 (min stackars frisör ojade sig inte bara en gång över mitt tjocka hår).
 
De som känner mig vet att jag under åren aldrig varit speciellt rädd om mitt hår, jag har nog provat det mesta. Men nyårsafton 2011/2012 gav jag mig själv ett löfte och sedan dess har jag inte färgat det. Förens idag!
 
Längtar lite efter att jobba imorgon. The Body Shop har ju släppt en ny kollektion av läppstift! Innehåller 24 härliga nyanser som jag väntat länge på att få utforska närmre.
 
Kom med och sätt färg på hösten!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Nice!

2013-08-24 @ 22:11:48
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0