Sommar

Sitter och gnager på en gurka. Började min två veckors semester i måndags och sedans dess har jag knappt gjort något som kan kallas nytta. Har sovit i snitt 10h/natt, shoppat loss på sommarrean och spenderat de första slantarna från vår SKTNL(sparkassa till ny lägenhet) på Ikea. Det blev lite ny köksutrustning och annat smått och gott. Har bestämt oss för att inte röra något av det nya, förens det står upp-packat och klart i det nya köket. Kommer att bli så underbart!

Då jag knappt haft något planerat inför semestern så börjar rastlösheten allt komma smygandes. Men det är bra, har saknat att vara rastlös. Och om morgonen vaknar jag tidigt och somnar sedan om, bara för att jag kan. Också det underbart!




Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Är du hemma i vårskog eller haru hunnit flytta?



2012-06-29 @ 09:19:34
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0