När rastlösheten inte resulterar i smink

Räknar ner till att internet ska stängas av. Meningen var att vi skulle flytta ut den 1 juli och bo hos mamma en månad innan vi fått tillgång till nya lägenheten, men har man en charmknutte till pojkvän så har man. Vi får bo kvar tills det är dags för flytt!

Missen blev dock det här med bredband. Vi hann säga upp abonnemanget innan och kommer därför att vara uppkopplade via våra mobiler nu den sista månaden. (Inte helt fy skam ändå.)


Tackade nej till en utekväll idag för att sitta hemma och vara ekonomisk. Efter en långfilm och ett gäng SATC-avsnitt börjar jag dock ångra mig. Är pigg som en lärka och tristessen kryper i kroppen. Försöker råda bot på det med projekt Koka Shorts. På rean i tisdags hittade jag ett par shorts för 50 kr. Trots att de är i minsta storlek vill de ändå inte fastna på mina höfter. Det är alldeles för sent för att starta en fight i tvättstugan och jag vill minnas att jag en gång i en Beck-film såg gärningsmannen krympa sitt offers kläder på samma vis. Därför känns det väldigt, väldigt creepy att höra mina shorts puttra ilsket på spisen, men vad har jag att förlora?




Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Haha jag hade aldrig kommit på tanken att krympa kläder på spisen... det ska vara du för en sån grej ^^ :D

2012-07-07 @ 08:14:36
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann Kykyri

Har du nån tur ut till vår gemensamme skog nån dag?

2012-07-07 @ 08:15:46
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0