Purple vs Gold

Nu är det bara en dag kvar tills min älskade kommer hem från Thailand. Kan inte förstå att vi varit i från varandra i tre långa veckor, det är helt sjukt länge.

Har varit hemma hos mamma det mesta av tiden, men nu i veckan började jag så småningom att "flytta hem", tills oss i Sollentuna igen. Har dock glömt mina ögonskuggspaletter hos mamma, så har varit rätt begränsad i mina sminkningar till några singelskuggor och eyedusts.


Så här blev det i alla fall idag:



Jag har använt:
Microshadow "Dagger", Make Up Store
Microshadow "Muffin", Make Up Store
Microshadow "Pink Frost", Make Up Strore
Eyedust "Vampyre", Make Up Store
Cake Eyeliner "Black", Make Up Store
Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Svart och vit kajalpenna, Laura Key
Ögonbrynspenna "Light Brown", H&M
Ögonbrynsskugga nr 3, Mist Stockholm
Mascara "Great Lash", Maybelline


Nu ska jag snart kila till jobbet. Tjing, tjing!

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Snyggt!



Har missat din underbara blogg. Den lägger jag genast till på bloglovin så att jag inte missar något mer :D

2012-01-09 @ 13:17:49
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0