Lemon + Lime

Haft en ledig dag tillsammans med mitt hjärta. Urmys!

Kände för att prova på ytterligare ett franspar ur samlingen från Thailand idag. De visade sig dock ge mycket mer effekt än vad de såg ut i förpackningen, så de åkte väldigt fort av igen (dock inte utan att jag hunnit knäppa av en bild) (börjar vänja mig nu). Kan tänka mig att dessa kan bli riktigt snygga i någon fashionplåtning, men de var lite mycket att strosa runt i hemma.






Jag har använt:

Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Cake Eyeliner "Black", Make Up Store
Brun och vit kajalpenna, Laura Key
Mascara "Great Lash", Maybelline
Ögonbrynspenna "Light Brown", H&M
Ögonbrynsskugga nr 3, Mist Stockholm

Skuggorna kommer från Elevens 120-palett och fransarna är som redan nämnt, från Thailand.


Kommentarer
Postat av: Dragoonflys sminkblogg

Gillar blandningen på skuggorna ^^

2012-01-16 @ 23:49:29
URL: http://DragoonFly.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0