Maroccan Oil

Jag har under flera års tid kämpat med att få långt hår. Har sparat, sparat och sparat för att sedan gå till frisören och få allt bortklippt då det blivit så slitet. Att klippa sig var tredje månad har inte heller varit ett alternativ för mig, då mitt hår helt enkelt växer för långsamt.

Därför struntar jag nu i alla regler och strejkar helt enkelt med att inte klippa mig. Nu ska jag få långt hår, och där med basta! Däremot tänker jag satsa rejält på vårdande produkter. Först fram är Maroccan Oil!


329 rikstaler för 100 ml. Jag köpte min flaska hos Nikita Hair.


Mirakeloljan som fick stor uppmärksamhet här i Sverige då den hyllades av Maria Montazami i Svenska Hollywoodfruar. Innehåller UV-skydd, är rik på vitaminer och lovar ett friskt och glansigt hår.

Återkommer med en recension då jag använt och lärt känna produkten bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0