Foto med Ottilia

Skulle egentligen haft flera plåtningar nu i helgen tillsammans med fotografen Ottilia Lindell, men det blev av olika anledningar inte av.

Men icke skall man deppa! Spacklad och klar åkte jag ändå hem till Ottilia, övervann mina fobier och körde en miniphotoshoot med mig själv framför kameran istället. Duktiga Ottilia skojade och tjoade så att även jag (troligen Sveriges mest kameraskygga person) blev någerlunda bekväm framför blixtar och lins. Blev riktigt nöjd med bilderna hon knäppte av!





Foto: Ottilia Lindell 
Makeup: Madelene Karlson (såklart!)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Åh! Va duktig du är... sjukt imponerad. Själv ligger man på en sådan nivå att man smetar på lite foundation och viftar lite med mascaraborsten, good to go. Försöker jag mig på annat blir det mest kladd haha.

2012-02-13 @ 14:40:32
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0