Metalica

Hua.. Här kommer updates från en trött tjej! Jobbat mellan 10 och 19 idag, plus ett två timmars personalmöte pang på efter att jag stämplat ut.

Innan jag slår på min ljudbok och nickar till i sängen (vadå tantvarning?) tänkte jag i alla fall uppdatera dagens sminkning! Regnet slog i backen när jag vaknade i morse, tror på något sätt att det inspirerade mig i denna mörka metalliska skuggning.







Jag har använt:

Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Microshadow "Pink Frost", Make Up Store
Cake Eyeliner "Black", Make Up Store
Mascara "Great Lash", Maybelline
Svart och vit kajalpenna, Laura Key

Samt dessa färger ur Elevens 120- palett:



Ögonbrynen lät jag vara omålade (liksom läppar), för att ge maximal effekt till ögonen!

Kommentarer
Postat av: linnea

supersnyggt! :D

2011-09-08 @ 08:19:06
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin start på veckan! KRAM

2011-09-12 @ 17:49:45
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0