Tired of my own eyes

Rastlösheten tog ut sin rätt igen (är ledig rätt mycket nu). Ville göra någonting som inte var jag, så började sminka efter en inspirationsbild jag hittade via google. Något jag har väldigt svårt för är dock svart färg i vattenlinjen på mig själv. Antar att det bara är en vanegrej, men det gör i alla fall att jag inte är helt nöjd med resultatet.

Nu har jag i alla fall provat något nytt. Det känns som att jag gör samma makeuper varje dag, när jag inte sminkat någon annan än mig själv på så länge. Ska allt försöka styra upp en fotosession snart (någon intresserad? Säg till!), för så här kan jag då inte fortsätta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ. jag vill fota när du sminkat? får jag?

2011-10-16 @ 22:53:09
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0