Moonlight- No shading

En rastlös fredagkväll kan verkligen sätta sprätt på kreativiteten :P Då jag ska upp tidigt imorgon känns det rätt trist att bara tvätta av sig allt om hoppa till sängs, nu när jag flummat med det här ett tag, haha.





Nåväl! Det här har jag använt:

Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Eyeshadow "Moonlight", Mist Stockholm
Eyebrowpencil, H&M
Cake eyeliner "Black", Make Up Store
Vit kajalpenna, H&M
Mascara "Great Lash", Maybelline New York

Swarovski kristaller nr. 910, Mist Stockholm
Glimmer(glittret) har jag tyvärr inget namn på, men det kommer också från Mist Stockholm :)

Alla skuggor förutom den vita kommer från
Warm & Dark- paletten.


Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt!

2011-07-02 @ 11:20:50
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

vilken mascara använder du?

2011-07-02 @ 19:42:42
URL: http://natalies.se
Postat av: elin

Hej :)



Till vardags sminkar jag mig knappt, men ska jag ut eller så så blir det foundation, puder, ögonskuggor osv. Jag har tidigare inte använt primer men nu vill jag köpa på mig en. Men problemet är att jag inte har råd att köpa två separata, jag har bara råd med en just för tillfället.



Kan man använda en primer som är för hela ansiktet, som primer till ögonen också? Eller är den tjockare och kan vara dålig mot ögonen?



Skulle uppskatta svar då jag helst inte frågar dom i butiken för jag är rädd att låta helt puckad :p

2011-07-05 @ 12:50:20
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0