Myssöndag

Har nog haft årets segaste (men ack så sköna) helg! Ledig fredag till måndag, 4 dagar på raken.

Igår serverades det utgång med min älskade. Först lyssna på livesång i Sundbyberg, sedan vidare till rockiga Medusa.

Idag har vi mått som förtjänat och inte gjort något som kan kallas vettigt. Vaknade vid halv 2 (!) av att Henrik gick upp för att jag snarkade(!?!), satte på Jägarna 2 och snoozade till den kvar i sängen. Jag åt 7-Elevens chokladbrownie till frukost (som Henrik envisades att köpa en hel längd av på vägen hem igår) och Henrik knaprade i sig resterna från en fetaostsallad sedan dagen innan.
Vid kl 18 började jag skämmas och klev upp ur sängen, gick ner till Ica, handlade middag och var sedan tillbaka under mitt gosiga täcke- under loppet av en halvtimme. Då tillsammans med mina vänner i Sex And The City, clementiner, pepparkaka och julmust.

Nu har Henkro åkt iväg till jobbet och jag sitter och envisas om jag ska krypa ur min mysiga position och hoppa in i duschen. Att flytta mig från datastolen bort till sängen för ännu mer Sex And The City, känns dock mer lockande.

Mitt älskade hjärta som åker till Thailand snart. Kommer sakna ihjäl mig! Finns inte ord för hur mycket jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0