ShowGirl

Mobilt internet är fortfarande inte fixat. Jag har det lite bökigt med min hemadress och har därmed haft det lite bökigt att teckna ett abonnemang. Ska dock ta fingret ur röva och ringa kundtjänst nu i veckan, någon måtta får det faktiskt vara på min slöhet (känns faktiskt rätt dumt att köpa en dator, ämnad att platsa i väskan, om man bara har användning för den hemma)!

Läste förresten på Lindas Sminkblogg om Make Up Stores höstkollektion "Showgirl". Läängtar tills man en lite större aning om looken, men åh vad jag redan gillar det lilla man sett av den "Moulin Rouge"- inspirerade bilden här nedan.



Ska allt tjöta lite på mina sminktjejer från skolan om lite sällskap till jubileumsvisningen. I have to go!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är lätt på! :) Träffas gärna och tar en fika snart! Känns som den här sommaren rusade iväg. Det enda man hunnit med är tråkjobb och sjukdom typ! :(

Hoppas det är bra med dig! :) Kram Sarah från klassen :D

2011-08-16 @ 17:36:58
URL: http://makeupandstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0