Ocean

Hej, hej hallå! Idag bjuds det på en liten färgstarkare makeup för att vara jag, idag har det varit blått!







Dock har jag varit riktigt osams med min vän eyelinern idag, det ville sig helt enkelt inte. Alldeles för tjock och för lång vinge, men vad tusan!

Det här har jag använt:

Till ögon:
  
Hightechlighter "Platina", Make Up Store
Eyeshadow "Pink Frost", Make Up Store
Cakeeyeliner "Black", Make Up Store
Vit kajalpenna, Laura Key
Svart kajalpenna, Laura Key
Mascara "Great Lash", Maybelline

Samt dessa färger ur Elevens 120 palett:



Till ansikte:
Concealer "Sand", Mist Stockholm
Foundation "Ideal Finish", Nivea
Puder "Transparent 1", Mist Stockholm
Solpuder från Veckorevyn

Läppar:
Läppglans "Water Lily", H&M

Kommentarer
Postat av: mira

fint! hvor gikk du på makeup skole? :-)

2011-08-29 @ 13:47:09
URL: http://winkie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0