Mösigt

Hej, hej, hallå! Här kommer en liten update om egentligen ingenting, men det är ju alltid något :)

Har varit ledig idag och spenderat större delen av min tid i sängen. Har kollat på film (underbara Så som i himmelen), läst ut Tyskungen av Camilla Läckberg och myst med min käresta. Så skönt ibland med såna dagar!

Nu har kärestan åkt iväg för jobb i Nyköping och jag sitter nu solokvist och fortsätter mysandet! Tog mig en kvällspromenad till Ica och köpte mig lite hallonsorbet och vindruvor, är det sommar eller vad?

Nu när jag uppdaterat bloggen med denna superintressanta information, ska jag (med risk för att låta lite Blondinbella) fortsätta att mysa ner mig framför åttonde säsongen av V.Ä.N.N.E.R.

 

God natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0